Over ons

Triple Audio is al 25 jaar een begrip in de Nederlandse broadcastwereld. Bekijk hoe wij zijn gegroeid en wat we onderweg hebben meegemaakt.
2017

Streaming Academy

Triple Audio richt de Streaming Academy op en laat de Nederlandse Broadcasters kennis maken met de oneindige mogelijkheden van Audio over IP.

2020 2015

2014

Nieuw jasje

In 2014 is het tijd voor een re-design van de Triple Audio huisstijl. Het nieuwe logo heeft andere kleuren en past beter bij de huidige tijd. 

2014 2009

2010

Oorkonde

Comrex overhandigt Triple Audio een oorkonde voor de buitengewone verkoopcijfers van de Comrex Access Portable. Deze portable IP audio codec is onder verslaggevers de standaard geworden.

2003

Verhuizing naar De Bilt

Acht jaar na oprichting wordt de locatie te klein voor Triple Audio en verhuist zij naar Weltevreden 4a, De Bilt. Deze locatie is drie keer groter dan het voorgaande pand! 

2008 2000

2000

Klotz Digital

Klotz Digital wordt partner van Triple Audio.  

1999
1991

1999

Schulze-Brakel

Schulze-Brakel wordt partner van Triple Audio. Schulze-Brakel is de fabrikant van plopbollen (ook wel plopkappen) en heeft haar markt uitgebreid tot elke uithoek in de wereld. In Nederland is Triple Audio de exclusieve distributeur van deze hoogwaardige plopbollen.

1995

Van 'AAA Audio' naar 'Triple Audio'

Op 1 juni 1995 is Triple Audio uit de C.O.D. ontstaan, in eerste instantie als ‘AAA Audio´. Anderhalf uur en drie bier na deze beslissing wordt de tongbreker toch vervangen door ´Triple´. Triple Audio is vanaf nu geen ‘eigendom’ meer van de selecte groep omroepen zoals de C.O.D. dat was. Er kunnen nu servicecontracten worden aangeboden aan meerdere partijen, zoals recording studio’s. 

Tijdlijn

Identiteit

Waar staat Triple Audio voor?

Golden Circle

Ons doel is elke dag iets te doen wat we de dag daarvoor nog niet hebben gedaan en hiermee een verschil te maken voor onze klanten en collega’s.

Dit doen we door met enthousiasme en veel kennis te werken met één gedeelde visie in het team, waarbij wij streven naar een klant die zegt ‘wauw, daar had ik nog niet aan gedacht’.

Wij leveren het complete plaatje óf een deel hiervan in engineering en broadcast; oplossingen op maat inclusief onderhoud en service.

cirkel1

Identiteit

cirkel3
cirkel2
how
Gaten
lijn
why
what

Missie & Visie

MISSIE - Triple Audio gaat aan de slag met jouw uitdaging in engineering en broadcast. Wij zijn betrouwbaar, deskundig en vooral enthousiast over wat we allemaal doen en kunnen. Wij lopen voorop in de broadcasttechniek en hebben hierin een proactieve houding richting onze klant.

VISIE - Triple Audio streeft naar een technologisch ontzorgde eindgebruiker in de wereld van broadcast en overheid. In de toekomst zijn wij onmisbaar in ons vakgebied en drukken wij onze creatieve stempel op de trends in engineering en broadcast. Alles wat ons in de toekomst enthousiast maakt, delen wij met onze klant waarbij we de reactie ‘daar had ik nog niet aan gedacht’ najagen.

Doelgroep

De doelgroep van Triple Audio is breed en groeit nog elke dag. Veel klanten en partners van Triple Audio bevinden zich in de radio- en tv-wereld van Nederland. Zo nu en dan is Triple Audio ook over de grens te vinden.

Binnen Nederland focust Triple Audio zich niet direct op één aspect in de broadcastwereld. De producten en diensten van Triple Audio zijn te vinden bij landelijke, regionale en lokale omroepen, commercieel én publiek. 


b2b
538
plop

Kernwaarden

De kernwaarden van Triple Audio zijn samengesteld door alle medewerkers.

  • Creativiteit
  • Collegialiteit
  • Enthousiasme
  • Deskundigheid
  • Ontwikkeling
  • Betrouwbaarheid
  • Zelfkennis
  • Resultaat
rechtsonder
rechtsboven
linksonder

Bedrijfscultuur


Mensgerichte cultuur 
Bij deze cultuur draait het om het individuele belang en de individuele ontwikkeling. Er zijn bijna geen regels en voorschriften, wat soms zorgt voor een geordende chaos. Het wij-gevoel staat centraal, stress is (bijna) niet aan de orde, wat leidt tot een hoog moraal en meer creativiteit. De communicatie in deze cultuur is mondeling en informeel. Betrokkenheid van de individuele werknemer bij zijn of haar werk staat centraal.


Resultaatgerichte cultuur 
Deze cultuur focust zich op resultaten waarbij de kernbegrippen ‘no-nonsense’ en ‘lef’ gelden. De cultuur is gericht op het behalen van resultaten. Deskundigheid weegt hier zwaar en je werkt in teams als dit bijdraagt aan de effectiviteit. In een resultaatgerichte organisatie heerst competitie en een gezonde dosis scepsis.

Nieuwsgierig geworden?

Wij denken graag met je mee!